torsdag 23 oktober 2008

Oktobersockan på bild

P1010347

Nu har det äntligen varit så pass ljust när jag kommit hem att det gått att fånga sockan på bild. Jag insåg att den är otroligt varm, få se om jag får lov att spara den tills senare i vinter när det (förhoppningsvis) blir riktigt kallt. Jag har också börjat på den andra och kommit ungefär halvvägs på skaftet. Jag har dessutom fått färdigt fingervantarna på min lista. Tyvärr tog kamerans batteri slut när turen kom till att fotografera dem, så bilder dyker upp så fort kameran är igång igen. Det känns faktiskt riktigt roligt att ha designat en alldeles egen socka, fast den inte är så avancerad!

P1010349

3 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

Så mysiga och sköna dina sockor ser ut!

Det blir nog tyvärr ingen Gambia resa.. Vi upptäckte att vaccinationerna man måste ha, kostade nästan lika mycket som resan, och så hade vi egentligen tänkt åka till ett ställe där vi bara kan koppla av. Och åker man till Gambia, så vill man ju gärna uppleva lite också.. Och så är nog Max kanske lite väl liten också.. vi kan åka sen då han är lite större, så att han minns något av resan också! Så det får nog bli gamla hederliga Kanarieöarna istället.. Men där är nu varmt iallafall.

Trevlig helg!
Kram,Lotta

Annika sa...

Snygg!!!! den sockan blir skön i vinter den.... Ha en skön stickhelg...Kram Annika

Susanne sa...

Det är kul att göra egna modeller. Jag har bestämt mig för att skriva upp beskrivningarna och ta foto på modellerna och spara.