onsdag 14 juli 2010

Sommar, sommar, sommar!

Tiden efter midsommar har bara flugit förbi, och jag har hunnit göra mycket roligt under de senaste veckorna. Det har varit så pass mycket på gång att jag inte hunnit starta eller fortsätta några nya stickningsprojekt, det enda jag stickat på är den blå koftan. Samtidigt tänker jag räkna uppfixandet av ett gammalt köksskåp till hantverk, jag har ju ändå kittat om glasen i skåpdörrarna och målat skåpet invändigt med ny, fräsch färg. I väntan på lite svalare dagar och mer ork för någon sysselsättning överhuvudtaget tänkte jag skicka er lite sommarhälsningar med en bildkavalkad. Sköt om er i värmen!

Åboländsk midsommarstång reses

Jobba hemifrån på balkongen

Skärgård

Skåpfixning på gång

Blåbär!

Skåpet på plats i köket

Båtfärd

Spenatplättar gjorda av nyskördad spenat

Inga kommentarer: