söndag 24 augusti 2008

Test

Jag har länge varit rysligt irriterad på de tröga och röriga funktionerna i bloggen. Texter bråkar, bilder krånglar och man får slita både tid och hår innan man får sitt inlägg att se ens lite ditåt ut. Nu har jag laddat ner windows live writer som Lotta rekommenderade för att testa om det blir lättare att blogga nu.

Min målsättning med bloggandet är att det skall vara ett roligt och enkelt sätt att presentera mitt hantverkande. Men nu är det ett bra tag sedan det varit roligt, just på grund av tekniken. Nu skall jag försöka lägga in en bild ännu så ser jag hur det fungerar. Håll ut, om detta fungerar skriver jag ett hantverksrelaterat inlägg ännu i dag. 

             Tidigare i somras tyckte vår amaryllis att det var dags att blomma, se den som veckans pausfågel så länge...

1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Hoppas du får det att fungera! Det är väldigt lätt att få vattenstämpel på bilderna också.

Ha det bra!
Lotta